Vind over vægten

Slip for selvsabotage og tag magten tilbage!

Kender du følelsen af at gøre alt det rigtige og alligevel rykker vægten sig ikke? Eller at du vejer dig mandag morgen og bliver skuffet over, at vægten enten ikke er faldet, som du forventede – eller endnu værre – den er fandme steget, og det giver dig uro og tankemylder, og du ryger direkte ud i det velkendte selvsabotagemønster, hvor du spiser løs af alt det, du egentlig godt ved, du bør undgå?

Så er Vind over vægten noget for dig.

Vind over vægten er et 5 ugers forløb, der hjælper dig til at få et afslappet forhold til din badevægt, så du igen tør bruge den til at monitorere din fremgang uden at opleve, at den ødelægger dit humør eller din dag.

Vægten – ven eller fjende?

Badevægten er et lumsk bekendtskab og mange, især kvinder, afstår helt fra at veje sig, fordi de oplever, at resultatet påvirker både humør og madvalg resten af dagen.

Men hvorfor har det stykke elektronik så stor magt over kvinder/mænd, der i andre områder af deres liv er stærke, kloge og kompetente? Og hvad kan vi gøre for at undgå, at det tal vækker så stærk en følelsesmæssig reaktion?

Det vil jeg lære dig på dette forløb.

Overspisning og selvsabotage

Der er to ting, der virkelig kan sætte en stopper for både vægttab og sund livsstil, og det er overspisning og selvsabotage. For mange er vægten en kæmpe trigger for begge dele.

Med den rette viden og de rette redskaber kan jeg hjælpe med at stoppe dette destruktive mønster, og du vil opleve, at vægten langsomt men sikkert slipper sit greb i dig.

Du vil samtidig blive klogere på din krop og din vægt og lære, hvad der påvirker den, og hvad du skal gøre for at påvirke den i den retning, du ønsker.

5 ugers forløb

Vind over vægten er et 5 ugers forløb, hvor jeg lærer dig, hvordan du får et nyt og neutralt forhold til din badevægt, så du kan bruge den som et datapunkt i din sundhedsrejse på lige fod med andre punkter, du vælger at måle din fremgang på.

For at deltage skal du:

  • Eje en badevægt
  • Kunne læse tekst og/eller lytte til lydfiler

Ja, det er det. Og så skal du være villig til at gå ind i det med et åbent sind.

FAQ

Nej der er ingen madregler, opskrifter eller kostplaner. Vind over vægten handler om at lære at slippe for de vægtneuroser, der gør, at man selvsaboterer sin indsats, når vægten går den gale vej.

Forløbet vil hjælpe dig med at undgå ‘så kan det hele også være ligemeget’-tankerne og det i sig selv kan have en positiv effekt på din vægt.

Forløbet er helt oplagt at kombinere med enten Keto kostplanen eller Sommerklar, men du kan sagtens køre forløbet uden noget supplerende oplæg til kosten.

Forløbet starter hver mandag og du skal tilmelde dig SENEST søndag aften for at være med.

Forløbet koster 210,- med rabatten (normalpris 249,-).

Beløbet er et engangsbeløb, og du har evighedsadgang til alt materialet.

Er du PLUS-medlem, så skriv til os på support@madbanditten.dk så finder vi en god løsning for dig.

Ønsker du at blive PLUS-medlem, klik her: MadbandittenPLUS

Lyder det som noget for dig?

Tilmeld dig nu og start forløbet på mandag.

Hvad siger andre?

Tak for at gøre vægten mindre skræmmende. Det gav et utrolig godt forhold til den. Jeg besluttede i starten af måneden at det skulle være slut med hvid mad og om muligt intet brød. Jeg har tilladt mig selv at om fredagen måtte jeg gerne spise usundt, dog ikke i de mængder det plejer. Så det har resulteret i et vægttab på 3,1 kg ved den lille ændring. Det giver blod på tanden😃 så tak for det lille spark det gav mig :)


Tak for månedens challenge. Den har været en øjenåbner.

Min vægt er meget stabil. Står stille 4 dage i træk og svinger enten op eller ned i et par dage. Det er fascinerende.

Har tabt mig 1 kg UDEN anstrengelse 😁🥳

Jeg har fået blod på tanden og vil fortsætte et par måneder endnu, så jeg kan se hvordan min cyklus osv påvirker mig.


Tak for denne gang. Det var lærerigt og jeg har fundet ud af at jeg balancerer et sted mellem energi balance og let energi underskud.☺️

Jeg ved godt hvor der skal justeres. Især om morgenen, om eftermiddagen efter job, ryger der kulhydrater ned i form af for meget skyr eller græsk yoghurt. Er det i køleskabet, så skal det spises. Tricket nu består i, at det ikke skal i kurven 🙈. Jeg er ikke i panik. Jeg er begyndt at træne og mine cm er svundet 44 siden 1.2.