STRIKS LCHF – en praktisk guide (e-bog)

#StriksLCHF – en praktisk guide er en online guide er til dig, der gerne vil:

Striks LCHF - en praktisk guide - fuld version - online guide til at få succes med vægttab på LCHF

– have succes med dit vægttab på LCHF

– knække koden til ketose

– slippe for kalorietælling (eller lære at tælle dem klogt!)

– slippe for sukkertrang og overspisning

– spise lækker mad uden at bruge timevis i køkkenet

Med i guiden får du også 30 ernæringsberegnede opskrifter og 2 ugers kostplan med max 25 g kulhydrat og max 1.600 kcal pr. dag.

KLIK HER FOR AT LÆSE MERE

Det er en guide, der hjælper dig igennem omstillingsfasen og klæder dig på med den relevante viden til at spise striks LCHF/KETO i en kulhydratbaseret verden.

Men det er også en guide, der giver dig hjælp til at lave ultranem og velsmagende mad, og jeg vejleder dig samtidig med konkrete portionsstørrelser og med bud på, hvor meget du kan spise og stadig nå dine vægttabsmål.

“STRIKS LCHF – en praktisk guide” indeholder

  • Introduktion til striks LCHF
  • Alt om ketose
  • Kalorier – slip for at tælle dem (eller lær at tælle dem klogt!)
  • To forskellige strategier til dit vægttab – og mulighed for at vælge den, der passer din personlighedstype bedst
  • Fejlfinding og faldgruber – undgå de hyppigste begynderfejl!
  • 30 nemme “strikse” opskrifter, der kan laves på 10-30 minutter af madvarer, du kan købe i Netto
  • Præcise portionsangivelser og ernæringsberegninger på alle opskrifter
  • To ugers komplet kostplan (max 25 g kulhydrat pr. dag)

BETAL KUN FOR DET, DU HAR BRUG FOR!

Jeg vil ikke have, at du skal betale for noget, du alligevel ikke har brug for, så derfor har jeg valgt at lancere produktet i en kort version og en fuld version. Det er jo dumt at betale for en masse teori og en ernæringsberegnet kostplan, hvis du ved, at du alligevel ikke gider følge sådan en.

I denne oversigt kan du se, hvad du får i hhv. den korte og den fulde version.

BETAL KUN FOR DET, DU HAR BRUG FOR! Jeg vil ikke have, at du skal betale for noget, du alligevel ikke har brug for, så derfor har jeg valgt at lancere produktet i en kort version og en fuld version. Det er jo dumt at betale for en masse teori og en ernæringsberegnet kostplan, hvis du ved, at du alligevel ikke gider følge sådan en. I denne oversigt kan du se, hvad du får i hhv. den korte og den fulde version.

Læs mere her:

 STRIKS LCHF – EN PRAKTISK GUIDE – FULD VERSION

Bemærk, at #StriksLCHF – en praktisk guide er en ONLINE guide og derfor leveres til dig i din mailbox øjeblikkeligt efter dit køb.

E-bog: Striks LCHF - en praktisk guide. Alt du har brug for at vide for at gå ned i vægt med striks LCHF - af Jane Faerber

Gå ikke glip af spændende nyheder og produktlanceringer – tilmeld dig mit nyhedsbrev!

JA TAK, TILMELD MIG STRAKS!

156 kommentarer til “STRIKS LCHF – en praktisk guide (e-bog)”

Skriv en kommentar

  1. Hej Jane, jeg er startet på LCHF for over to uger siden, efter din bog “Mæt og slank”, men har taget 2-3 kg på, det modsatte af hvad planen var, jeg har mærket alle tegn på keto og blev først speedy og fuld af energi og så lidt træt, mærker nu mætheds fornemmelsen også, og jeg synes det er super lækkert. Men ved ikke om jeg tør blive ved når jeg tager på, vejede 74-75 kg før og nu 77. Jeg har meget nemt ved at tage på i forvejen, da jeg har astma. Men har længe vidst at brød og pasta mm var en dårlig ide, så har i forvejen holdt igen med stivelses produkter og levet som flexitar i ca. et år. Jeg ved ikke om jeg så skal stoppe her ? vil ikke tage flere kg på nemlig. Har måske taget det med meget fedt for bogstaveligt, måske virker det bare ikke på alle ? har du erfaringer med det ? for du skriver kvnider over 40 som har været meget på slankekur, virker det ikke på, er rådet til dem så ikke at spise LCHF ?
    (altså måske mig, selv om jeg ikke har set det som slankekur, spiser jeg stort set aldrig slik, kun til jul og påske, når jeg er gæst) er lidt ved at droppe det ;-( men måske tager man på først fordi der sker noget ny med kroppen ?

    Svar
    • LCHF og vægttab sker i to trin, som jeg ser det. Først skal kroppen tilpasses fedtforbrænding. Det går nemmest ved at spise ad libitum LCHF-kost. Dernæst skal den appetitnedsættende virkning udnyttes til at spise mindre så man opnår vægttabet via kalorieunderskuddet.

      Pludselig eksplosiv vægtøgning skyldes væske. For at tage 3 kilo på, skal du have spist 21.000 kcal i OVERSKUD. Selv med et frit forhold til fedt, kan du umuligt have spist det uden at have befundet dig i en konstant tilstand af kvalme.
      Mere realistisk er det derfor at du ophober væske som følge af kostomlægning eller varmen – måske også ubalance i elektrolytter fordi du har spist for lidt salt.

      Jeg synes, du skal anskaffe dig guiden her eller KETO-bogen. De er begge langt mere konkrete i, hvad du skal gøre for at få succes med vægttabet.

      Svar
  2. Hej Jane
    Jeg har lige købt din Strikslchf og glæder mig til at skal igang. Da jeg gik fra alm. mad med kød til vegetar, var det glædelig slut med galdestenssmerter og jeg mistænker især fløde, bacon og fede ting at være synderen. Vil det være o.k. at bruge 9% kaffefløde isf. 38% og ligeledes 18% creme fraiche isf. 38%?
    Bedste hilsner fra Ghita

    Svar
    • Det kan du jo selvfølgelig gøre som du vil men du vil formentlig opleve det som sværere at opnå den langvarige mæthed, jeg beskriver.

      Svar
    • Det ved jeg ikke. Det har jeg ingen erfaring med. Men så længe du holder dit kulhydratindtag lavt og ikke spiser noget, der trigger din sukkertrang, tænker jeg, det går fint.

      Svar
  3. Jeg har købt strich lchf. Men har fået ny computer hvordan downloader jeg det igen. Jeg har made bruger navn og adgangskode.
    Håber du vil hjælpe mig
    Vh Jane

    Svar
    • Hej Lenemaya

      Mjaah altså KETO-bogen er den største og mest grundige ressource, så du er super klædt på med den alene.

      I online guiden her er der en kortere oversigt over teorien og så 30 nemme opskrifter og kostplan + indkøbsliste til to uger. Materialet (opskrifter etc) er ikke det samme som i keto-bogen, men principperne/teorien baserer sig jo på det samme.

      Det blev lidt kringlet. Giver det mening?

      Svar
  4. Hej Jane
    Jeg overvejer kraftigt at starte op med LCHF. Jeg går ca 10 km om dagen i et ok højt tempo (transport til eller fra arbejde) og oplever ofte problemer med mit blodsukker, hvis min lange tur er sidst på dagen (eftermiddagen ). Tænker du LCHF levevis kunne hjælpe mig her? Mit tanke er at tabe 6-8 kg.
    Mange hilsner
    Pia

    Svar
    • Kæmpe JA. Blodsukkerfald er en saga blot, når kroppen er fedtforbrændende, som den bliver på LCHF. Det tager et par uger for kroppen at få fedtforbrændingen op i gear, og i den periode kan kroppen brokke sig lidt men det er en overgangsfase, og det er 100% det værd for at komme over på den anden side. Det hele gennemgås i guiden her også.

      Svar
  5. Hej Jane
    Min mand er meget skeptisk over mit nye “påfund”
    Jeg er gået i gang, dels pga. smerter i nakken, dels for at komme af med lidt fedt på kroppen
    Han siger at det er mega usundt at spise fløde og fedt og hvad jeg ellers har gang i. Han har selv diabetes 1 1/2 som de kalder den, kunne godt tænke mig at få ham med på ideen
    Han siger at den her “kur” / livsstil ikke er videnskabelig, og at læger ikke mener det er måden, når man er diabetiker
    ( og iøvrigt får medicin for blodtryk og kolesterol også)
    Håber du har tid til at svare – jeg er FAN
    og køber fuld version for at komme videre…
    Tusind tak for alle de gode videoer på youtube

    Svar
  6. Kære Jane
    Jeg har købt din bog om Striks LCHF med teori, opskrifter, indkøbs-og kostplan.
    Dette er IKKE et spørgsmål under devisen; ‘Når man rækker fanden en lillefinger …’ – men derimod om …. brugervenlig tilgængelighed.

    Din e-bog ville – for mig – have en brugervenlig tilgængelighed, hvis jeg i ‘Kostplan’ blot kunne klikke på et af billederne af en dags morgen-, frokost- eller aftenforslag …. og opskriften på den enkelte ret ville poppe op i et udskrift-venligt miljø.

    Svar
    • Ja, det ville være perfekt. Det ville dog kræve et helt andet program til opsætning end det, jeg bruger nu, så det må blive en dag ude i fremtiden :)

      Svar
  7. Kære Jane
    Jeg har købt din bog om Striks LCHF og glæder mig til at gå i gang. Jeg har i længere tid holdt mig 90% til LCHF og kan ikke huske hvornår jeg sidst har spist stivelse. Men nu skal din alligevel prøves. Jeg er bare i tvivl om noget: i bogen beskriver du to metoder. Enten kan man selv sammensætte hele planen eller så kan man bruge din. Kan man ikke blande det.? Helt konkret handler det om at jeg nødigt vil undvære min daglige æggelatte, som jeg starter hver morgen med (det skal måske siges at min opskrift er 2 æg, 2 spsk. Kokosolie, 3 spsk. instant, og 3 dl. vand).
    Altså kan man frit sammensætte ud fra dine opskrifter eller er rækkefølgende/dagssammensætningen vigtig?
    Venlig hilsen
    Kristine

    Svar
    • Hej Kristine. Du kan fint bytte rundt i opskrifterne og også selv lave måltider, så det hele passer ind i dit liv. Det vigtigste er at dit samlede kulhydratindtag er lavt??

      Svar
  8. Hej Jane. Jeg købte sidste år adgang til den fulde version af striks LCHF og nu da jeg ønsker at genlæse den, og komme for alvor igang igen, kan jeg simpelthen ikke finde adgangen til den, hverken via mail eller lignende. Kan du hjælpe mig med at finde ud af hvad der mon er sket? Købte det via den mailadresse jeg har koblet til denne besked. På forhånd tak :) Mvh Helene

    Svar
  9. Hej Jane
    Da jeg er begyndt, at snuse lidt til LCHF men er lidt i tvivl om mængden på måltider, Og om fordelingen af fedt, kallorier og proteiner.
    Så vil høre om der er en uge plan med morgen, middag og aften, eller man selv skal sætte måltiderne sammen, hvis jeg køber din bog lille version, får jeg så den hjælp der

    Mvh Heidi

    Svar
    • Selve kostplanen er i den store version men det er de samme opskrifter som i den lille, så du kan fint selv sammensætte dem, hvis det passer dig bedst sådan. I den store er opskrifterne desuden ernæringsberegnede, så du kan se hvor mange kalorier, protein, kulhydrat og fedt, de indeholder.

      Planen er baseret på tre måltider om dagen. Spiser du kun to måltider, sætter du portionsstørrelsen lidt op.

      Svar
      • Hej
        Tak for hurtig svar.
        Jeg vælger at købe den store, da jeg er godt igang og er ovre sukker trangen. Lige nu mangler jeg, en kostplan der fortæller mig hvad jeg skal spise agtig plan.

        Mvh Heidi

        Svar
  10. Hej Jane. Hvis jeg køber en af E-bøgerne, kan jeg så printe den? (Læs: jeg hader at læse bøger på skærm) ?
    Vh Christina

    Svar
    • Jeg forstår ikke, hvad du mener, Carina. Den er da også til fuld pris her. Du er velkommen til at skrive til support(snabel-a) madbanditten.dk hvis du vil uddybe.

      Svar
  11. Hej Jane.

    Min kæreste og jeg har snakket om at begynde at spise LCHF, og tænker at købe din guide til striks LCHF for at kikckstarte. Vi har en søn på 1,5 år og da vi har travlt i hverdagen har jeg hverken tid eller lyst til at stå og lave specialmad til ham.

    Så min spørgsmål er, kan min søn spise det samme mad som os, eller er der nogle forholdsregler jeg skak være opmærksom på?

    Hilsen Maria

    Svar
    • Maden i striks LCHF er så ekstremt simpel at jeg tror, I vil opleve det som nemmere end før. Din søn kan fint spise det samme som jer + evt. kartofler, ris eller lign. til??

      Svar
  12. Hej.
    Vi er en familie på 5. Vi skal igang med lchf livsstilen. Dette skyldes at specielt at jeg er sukkerafhængig og andre grunder.
    Kan se at mælkeprodukter er en meget stor del af kosten.
    Er der noget jeg kan bruge som erstatning? Min datter har laktoseintollerence. Da jeg ikke er fan af at lave forskellige madplaner ect gør at vi alle spiser samme kost.

    Svar
    • Kokosmælk og kokosprodukter synes jeg er bedste valg som erstatning, da de nogenlunde matcher fedtindholdet. Laktosefrie produkter kan selvfølgelig også bruges, fx laktosefri fløde. LCHF er først og fremmest grøntsager, kød og fedt. Om man har mælkeprodukter med eller ej, er helt valgfrit :)

      Svar
  13. Hej. Er det en mulighed som vegetar, der spiser æg og mælkeprodukter, men (selvfølgelig) ikke kød, fjerkræ og fisk/skaldyr – at bruge denne guide? Mange hilsner Ulla

    Svar
    • Hej Ulla
      Altså umiddelbart tror jeg, du vil finde, at der er for mange opskrifter, som du ikke vil kunne bruge eller hvor du i hvert fald selv skal lave en del byttehandler for at få det til at spille. Selve introduktionsafsnittene kan du selvfølgelig bruge men du kan også bare læse de helt overordnede retningslinjer her: Begynderguide Keto

      Generelt vil jeg sige, at det godt kan lade sig gøre at spise vegetarisk LCHF men jeg synes, det bliver nemmest og mest varieret ved at fokusere på en mere liberal LCHF-kost (fx inkl. bønner og linser) end i den strikse model. Så det vil nok umiddelbart være mit bedste råd :)

      Svar
  14. Jeg har idag bestilt den store pakke men har i gen mail fået
    Fik en bekræftelse at den var betalt
    Og glemte at tage et foto af det hvor længe går der før jeg får login kode
    V h claire

    Svar
    • Hej Claire

      Tjek evt. dit spamfilter og skriv til support[snabel-a]madbanditten.dk hvis du ikke finder noget der :)

      Svar
  15. Jeg købte for nogle måneder siden den praktiske guide til LCHF.
    Har levet efter dine andre bøger, og nu ville jeg i gang med den strikse.
    Men nu kan jeg hverken finde mailen med den eller med kodeord osv til det sted på nettet hvor man skulle logge ind og finde den.
    Hvad Søren gør man så? Tænker der ud fra min mail må være en registrering af betaling og køb eller noget. Kan man få den gensendt Eller?
    Håber du kan hjælpe.
    Mvh. Jonna

    Svar