Sommerklar med Madbanditten

Sommerklar med Madbanditten er en protokol til vægttab, som hjælper dig sikkert og effektivt ned i vægt via nogle nemme og realistiske retningslinjer.

“Jeg havde en super oplevelse med Sommerklar-protokollen og var overrasket over hvor små ændringer, jeg skulle lave, for at kiloene forsvandt.

Sommerklar med Madbanditten

Du får:

✔️ Protokol til vægttab

✔️ Nemme og realistiske retningslinjer

✔️ Vægttab uden kalorietælling

✔️ Forskellig protokol til kvinder og mænd

✔️14 siders e-bog med forklaringer og gennemgang af reglerne.

Hvad går det ud på?

En protokol betyder et regelsæt for adfærd og det er nøjagtigt det, Sommerklar med Madbanditten, er.

Her har jeg skitseret et sæt nemme og realistiske regler, som bringer dig i kalorieunderskud, så du går ned i vægt, men uden at du behøver tælle kalorier, kulhydrater eller andet.

Her er ingen opskrifter og kostplan men i stedet en detaljeret vejledning til, hvordan du skal spise for at komme ned i vægt.

Sommerklar med Madbanditten koster 99,- og sendes til dig på mail øjeblikkeligt efter dit køb.


★★★★★

“Sommerklar var super nemt at forene med både familieliv og socialt liv.

På 6 uger tabte jeg 6 kg, hvilket var langt over forventning som normalvægtig.”

Resultat efter 6 ugers Sommerklar med Madbanditten

Sommerklar med Madbanditten
VÆGTTAB EFTER FØDSEL

Effektiv protokol til vægttab

Sommerklar-protokollen udviklede jeg sidste år til min søster, som gerne ville tabe et par kilo inden sommerferien. Hun orkede ikke kalorietælling og havde brug for et sæt retningslinjer, hun kunne følge, der ville hjælpe hende ned i vægt, men som samtidig skulle være nemme og realistiske at følge i et travlt småbørnsfamilieliv.

På 6 uger tabte hun 6 kg, hvilket svarede til 8,5% af hendes vægt. Dette til trods for, at hun var normalvægtig i udgangspunktet. Centimeterne svandt ind, og billederne taler deres eget tydelige sprog.

Startvægten var 70,5 og slutvægten 64,5 kg. Virkelig flot resultat på 6 uger.


Spørgsmål og svar

Næ, det er det faktisk ikke.

I Sommerklar med Madbanditten holder vi os fri for ‘etiketter’, fordi de ofte forvirrer mere, end de gavner. I stedet fokuserer vi på at få det rette på tallerkenen.

Skal jeg sætte en etiket på vil jeg sige, at det er Low Carb og kan være Keto, hvis du selv vælger at gøre det.

Protokollen er for alle. Jeg har lavet både en specifikt til kvinder og en specifikt til mænd, så er din partner med på en udfordring, kan I altså følge den sammen med de variationer, der er for hvert køn.

Du skal spise kød, fjerkræ eller fisk for at kunne følge protokollen. Den er desværre ikke til vegetarer/veganere.

Men om du er kræsen eller har ting, du ikke kan lide eller tåle er ligemeget. Jeg bestemmer ikke, hvad du skal spise. Jeg vejleder dig kun i, hvilke mængder, du skal spise inden for de forskellige mad-kategorier (hvor meget protein/kød, hvor mange grøntsager, hvor meget fedt osv.). Hvordan du gør det i praksis, bestemmer du helt selv.

Nej, dette er en protokol (dvs. en vejledning) til vægttab, ikke opskrifter og kostplan. Vil du have en kostplan til vægttab, har jeg en her: Keto kostplan

Nej, du skal ingenting tælle (medmindre du gerne vil). Protokollens retningslinjer er lavet, så du lander i kalorieunderskud uden at tælle.

Bliv sommerklar, imens du lever dit liv

I Sommerklar er der taget højde for, at du også har et liv, der skal passes, og derfor er der både frugt, alkohol og valgfrie måltider i den. Disse ting er dem, som folk oftest savner på Low Carb – særligt i foråret/sommeren. Og det gør den nem og realistisk at holde i et helt almindeligt liv.

I Sommerklar med Madbanditten er der ingen tælling af hverken kalorier eller kulhydrater. I stedet får du et sæt nemme regler til, hvordan du skal sammensætte dine måltider, hvor meget protein/kød, hvor mange grøntsager og hvor meget fedt.

286 kommentarer til “Sommerklar med Madbanditten”

Skriv en kommentar

  1. Jeg nærmer mig mit mål om at tabe 4 kg på sommerklar. Jeg fulgte den også sidste år og også dengang synes jeg det var svært at skifte til friheden igen med primært low carb (incl mælkeprodukter), Skal man feks fortsætte med saltet og har du nogen gode tips til at holde fast i vægttabet (selvom jeg nok kender svaret😉).
    Tak for en fantastisk protokol som er meganem!

    Svar
    • Hej Gitte
      Åh ja, det er svære spørgsmål og ikke noget, der findes et entydigt svar på. Fx salt.. jeg supplerer også med salt, når jeg spiser Low Carb. Jeg har helt enkelt bare fundet ud af at jeg har det bedst sådan. Så prøv dig lidt frem. Hvis mælkeprodukterne trigger er det bedst ikke at spise dem (synes jeg). Man behøver ikke spise madvarer, man har svært ved at moderere.

      Jeg har en e-bog om vægtvedligehold, der beskriver en masse forskellige strategier. Kender du den? Den hedder Hold Vægten – måske den kan give lidt input.

      Svar
  2. Hej Jane
    Har købt din Sommerklar plan og Low Carb kostplan.
    Kan jeg bruge det antal gram af de forskellige ting der er i den til mine måltider , eller er det for mange gram i forhold til Sommerklar ??
    På forhånd tak
    Vh Charlotte

    Svar
    • Hej Charlotte
      Jeg har ikke lavet Low Carb kostplanen, så den er et perfekt match til Sommerklar men sådan ud fra nogenlunde hukommelse falder de to ikke såååå langt fra hinanden (om end der er noget med mælkeprodukter og kartofler osv. der ikke helt harmonerer)
      Det bedste tror jeg dog vil være at vælge en af dem som primær og læne dig mest på ad den. I hvert fald indtil du får en fornemmelse af det og er kommet godt fra start.

      Og ift. Sommerklar kan du altid bruge nøjagtigt de måltider, du vil, i de valgfrie måltider❤️

      Svar
      • Hej Jane
        Er der nogle opskrifter der så vil passe til Sommerklar for at have noget helt konkret at gå efter i forhold at få de rigtige mængder mad …

        God dag
        Vh Charlotte

        Svar
        • Mængderne, du skal spise, fremgår af Sommerklarprotokollen. Du skal bare følge mængderne, så er alt godt. Hele meningen med Sommerklar er, at den netop ikke er baseret på opskrifter men på at du spiser helt, helt, helt enkle måltider, der passer med de mængder, der fremgår af protokollen. Dvs. du starter med at vælge din proteinkilde, så fylder du på med grøntsager i den mængde, du ønsker at spise dem og hertil lægger du fedt i de mængder, protokollen angiver. Hvis du har det bedre med at følge opskrifter, synes jeg, du skal starte med Low Carb kostplanen i stedet og så gemme Sommerklar til en anden god gang. Så har du lidt fastere rammer til en start.

          Du er også velkommen til at kigge på nogle af mine måltider på Sommerklar. Men de er ikke et facit. Det er bare den måde, det passede for mig at spise: Hvad spiser man på Sommerklar? ❤️

          Svar