Keto på 4 uger

Keto på 4 uger giver dig en 4 ugers plan til at komme godt i gang med Keto.

Den er skrevet til dig, som er nysgerrig på Keto og som gerne vil have succes med vægttab, men som måske ikke lige har den store interesse i at sætte sig ind i biokemien og teorien og som heller ikke orker at skulle tælle, måle og veje maden for at finde ud af, hvor mange kulhydrater, der er i.

I Keto på 4 uger får du derfor nemme redskaber til, hvordan du kan spise Keto uden at tælle noget som helst.

Det er altså din praktiske og nemme guide til Keto.


I bogen får du:

  • en praktisk orienteret og overskuelig introduktion til Keto (ingen tung teori)
  • nemme redskaber til at lykkes med Keto uden at tælle og gå kold i matematiske udregninger
  • lister over hvilke madvarer du vælger til og fra og i hvilke mængder
  • vejledning til, hvordan du læser varedeklarationer og navigerer i supermarkedet
  • gennemgang af de hyppigste årsager til at vægttabet stopper/udebliver
  • 4 ugers kostplan til alle dagens måltider (og hjælp til nem kostplanlægning)
  • 75 nye energiberegnede opskrifter med angivelse af kcal, kulhydrat, protein og fedt
Bestil bogen her: Keto på 4 uger (reklamelink til saxo.com)

Derfor er Keto så effektivt til vægttab

Keto’s unikke egenskab til vægttab er, at ketosetilstanden (den fedtforbrændende tilstand, din krop kommer i, når du spiser få kulhydrater) nedsætter din appetit. Nogle oplever det som et komplet fravær af sult (gæt lige, hvor nemt det er at spise mindre så), mens andre oplever en mild appetitdæmpende virkning.

Den nedsatte appetit gør det nemmere for dig at samarbejde med din krop om vægttabet, fremfor at hver dag skal være en kamp mod kroppen og sulten.

Det hele foregår via kulhydratrestriktion, hvilket vil sige, at du udelukker alle store kulhydratkilder og primært spiser kød, fisk, fjerkræ, æg, grøntsager, fede mejeriprodukter og sundt fedt.

Maden er nem og velsmagende og tilfredsstiller alle sanser.

Maden er samtidig helt ‘almindelig’, hvilket betyder, at hele familien sagtens kan spise med. Familiens yngste eller meget aktive medlemmer kan fint supplere maden med kartofler, ris, osv.

Det er nemt og det er realistisk og det er det, der giver de mange store, flotte vægttab, du kan læse om.

Keto vægttab
Bestil dit eksemplar her: Keto på 4 uger (reklamelink til saxo.com)

Det siger de andre

40 kg er forsvundet og sammen med dem min PCOS, endometriose og mine hyppige migræneanfald. Jeg har ikke dyrket motion – kun lagt kosten om til KETO. Det er nemt, maden smager dejligt og hele familien kan spise med.

Line, 34 år

Under hele mit vægttab har jeg ikke talt kalorier. Jeg har holdt øje med mit kulhydratindtag men ellers bare spist, når jeg var sulten og stoppet, når jeg var mæt – så enkelt er det. Jeg har tabt 30 kg og er nu normalvægtig og min PCO har stabiliseret sig.

Ditte, 24 år

Med KETO har jeg tabt 52 kg. Madmæssigt har det været nemt, selvom jeg rejser op til 100 dage om året. Hvis jeg skal give et råd, er det: Begynd i dag! Lad være med at vente til i morgen eller næste uge.

Søren, 54 år

Keto på 4 uger - få succes med vægttab på Keto på den nemme måde - ny bog af Jane Faerber
Find bogen her: KETO på 4 uger (reklamelink til saxo.com)

Bogens opskrifter

Alle 75 opskrifter i bogen er nemme og hverdagsagtige, hurtigt lavet og kræver ingen specialingredienser

  • ingen specialingredienser men lavet af madvarer du kan få i Netto
  • max 30 minutters madlavning (og mange er lavet på bare 10 minutter)
  • alle opskrifter er energiberegnede, så du kan se antal kalorier, kulhydrater, protein og fedt
  • alle indeholder få kulhydrater, godt med protein og tilpas med fedt
  • smagen er selvfølgelig helt i top!
Bestil bogen her: Keto på 4 uger  (reklamelink til saxo.com)
Keto på 4 uger - 75 opskrifter til vægttab med Keto af Jane Faerber
Keto på 4 uger - 75 opskrifter til vægttab med Keto af Jane Faerber

Får man en kostplan?

I bogen er der kostplan til alle dagens måltider til de første fire uger.

Meget få mennesker kan følge en kostplan slavisk i fire uger og det er på ingen måde noget, jeg forventer af dig, at du kan. Men den kan være rar at have at læne sig op ad i starten.

Foruden 4 ugers kostplan får du også hjælp til kostplanlægning – altså hvordan jeg anbefaler dig, at du laver en personlig plan, der passer til dig og dine præferencer (og hint: det er ofte meget nemmere sådan).

Bestil bogen her: Keto på 4 uger (reklamelink til saxo.com)

Hvad er forskellen på bøgerne?

Keto – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt er stadig grundbogen.

Det er den, der beskriver alt du skal vide om Keto og du lærer at forstå hvad der sker i din krop i omlægningen fra kulhydratforbrænding til fedtforbrænding.

Madmæssigt fungerer konceptet i den sådan, at du kan spise ‘lige hvad du vil’, så længe du tæller dine kulhydrater og sikrer, at du ikke overskrider 20-30 g pr. dag.

Keto på 4 uger er din praktiske guide. Her er ingen tung teori men kun praktiske hjælpemidler til, hvordan du uden matematiske formler og kulhydrattabeller alligevel kan lykkes med kulhydratrestriktionen og med vægttabet på Keto.

Og ved du, hvad det bedste er?

De to strategier kan selvfølgelig godt kombineres og på den måde kan du få det bedste af begge verdener.

Keto på 4 uger - 75 opskrifter til vægttab med Keto af Jane Faerber
Bestil bogen her: Keto på 4 uger (reklamelink til saxo.com)

Brug for mere hjælp end en bog kan tilbyde?

Tag et kig på mit 6 ugers Online Kursus, hvor vi ikke kun arbejder med maden men også med vaner, tanker og mindset.

Læs mere her: Kickstart – Stort Online Kursus

359 kommentarer til “Keto på 4 uger”

  1. Hej Jane.
    Jeg har købt bogen keto på 4 uger og de hurtige madplaner. Fantastisk mad.
    Jeg har været nød til at springe min morgenmad over og spiser nu kun 2 gange om dagen Mit spørgsmål er kan man spise den samme ret både til frokost og aftensmad?
    Og hvad jeg sån lige har forstået kan man godt spise aftensmad opskrifter til frokost og omvendt eller ?

    Svar
    • Hej Lene
      Det synes jeg sagtens man kan. Faktisk synes jeg, at den der idé med at man skal variere hele tiden er fjollet. Det er super effektivt, budget-venligt, madspilds’venligt, vægtvenligt og alt muligt andet-venligt at spise det samme.

      Når du kun spiser to måltider skal du dog være opmærksom på at du stadig skal have den fulde proteinmængde fra de tre måltider. Så proteinmængden i måltiderne skal op. Ellers vil du miste for meget muskelmasse og det vil du fortryde på sigt.

      Svar