KETO – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt

Keto – få en fedtforbrændende krop på 4 uger. Kan det lade sig gøre at tabe 20-30-40-50 kg på bare et år – endda uden at sulte?

Ja, det kan du med Keto.

Og hvis du allierer dig med min Keto-bog, får den gennemtestede metode, jeg bruger til at hjælpe folk til disse store vægttab og du kan gå i gang selv.

Undgå at falde i internettets mange Keto-fælder men gør det rigtigt første gang

Bestil hos Saxo.com: KETO – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt (reklamelink)


KETO – en grundbog

Bogen er blevet til med udgangspunkt i den metode til vægttab, jeg har brugt på mine meget populære Kickstart-forløb siden 2017.

Den sammenfatter alt, du skal vide for at få succes med KETO til vægttab og kommer fremover til at fungere som grundbog i mine vægttabsforløb.

KETO BOG: KETO - Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt af Jane Faerber

I bogen får du:

  • Baggrundsviden om KETO
  • Alt om ketose
  • Kaloriers rolle i vægttab med KETO
  • Håndgribelige råd til at få KETO til at fungere i praksis
  • Avancerede strategier til dig, der træner meget
  • Hjælp til portionsstørrelser og fordeling af kulhydrat, protein og fedt
  • 80 energiberegnede opskrifter med få kulhydrater
  • Kostplan til at hjælpe dig godt i gang

Køb bogen nu: KETO – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt

Se også: Keto på 4 uger


Hvad er KETO?

KETO er det samme som ‘striks LCHF’, en måde at spise på, hvor du spiser få kulhydrater (20-30 g pr. dag), nok protein til at bevare muskelmasse under dit vægttab og en mængde sundt fedt, der sikrer, at du føler dig mæt og godt tilpas, samtidig med at du lander i kalorieunderskud og kan følge vægten gå nedad.

KETO-maden er baseret på enkle, naturlige råvarer, og du spiser primært grøntsager, kød og fedt (med kød menes alle animalske proteinkilder, dvs. også fjerkræ, fisk, skaldyr, æg etc.).

Køb bogen her: KETO – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt


Bogens opskrifter

Alle opskrifter i bogen er nemme og hverdagsagtige, hurtigt lavet og kræver ingen specialingredienser

  • ingen specialingredienser men lavet af madvarer du kan få i Netto
  • max 30 minutters madlavning (og mange er lavet på bare 10 minutter)
  • alle opskrifter er energiberegnede, så du kan se antal kalorier, kulhydrater, protein og fedt
  • præcise portionsstørrelser, som også er afbilledet (billedet viser din portion!)
  • alle indeholder få kulhydrater, godt med protein og tilpas med fedt

KETO BOG: KETO - Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt af Jane Faerber

Køb bogen her: KETO – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt


Line tabte 40 kg med Keto-bogen

Samtidig blev hun fri for PCOS, endometriose og migræne.

Læs hendes historie her: Line tabte 40 kg med Keto

Keto vægttab: Line tabte 40 kg og slap for PCOS, endometriose og migræne


Henriette tabte 18 kg på 18 uger med Keto-bogen

Og hele 96 cm fordelt på kroppen.

Se Henriettes vilde forvandling her: Henriettes vægttab med Keto

Køb bogen her: KETO – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt


Bente tabte 21 kg trods overgangsalder

Læs den inspirerende historie her: Bentes historie

Vægttab i overgangsalderen: Bente tabte 21 kg med Keto


Hvad siger andre?

Keto er noget af det nemmeste og mest overskuelige, jeg har prøvet. Det er helt simple råvarer – Kød, grønt og fedt. Selv med mand og børn kan det lade sig gøre. På 15 mdr. tabte jeg 33 kg og jeg har holdt vægttabet i nu fire år.

Jannie, 45 år, mor til tre

Jeg stødte på Keto, da jeg i slutningen af 2016 desperat og ulykkelig over min overvægt sad og surfede efter gastric bypass-operation. Jeg valgte at lade Keto blive mit sidste forsøg inden operation, og hvor er jeg glad for den beslutning. I dag er jeg 37 kg lettere og har det bedre end nogensinde før.

Charlotte, 49 år (Kickstart – hold 1)

Med Keto oplevede jeg, at kiloene raslede af mig, og på 8 måneder tabte jeg 20 kg. Det er nemt, fordi man ikke er sulten og fordi maden er så normal. Især i et travlt familieliv betyder det meget, at man ikke skal lave en masse forskelligt mad. Når de andre spiser kartofler og ris og pasta til maden, tager jeg bare grøntsager.

Christina, 41 år, mor til tre (Kickstart – hold 2)

Keto er min nye livsstil! Jeg spiser kun, når jeg er sulten og mad er ikke længere noget, jeg belønner mig selv med. Jeg sover dejligt, har masser af energi, og føler mig meget mere mentalt klar. 40 kg er væk, og min PCO er under kontrol.

Sofie, 34 år (Kickstart – hold 6)


Køb bogen her

Skal du have din egen KETO bog, kan du finde den i alle landets boghandlere og online fx her:

Saxo.com: KETO – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt (reklamelink)

KETO vægttab


Brug for mere hjælp?

Ved du allerede nu, at du har brug for mere hjælp, er du velkommen på mit online Kickstart-kursus, hvor jeg sørger for, at du guides igennem en god og sikker start med Low Carb og Keto.

Læs mere her: Kickstart


276 kommentarer til “KETO – Optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt”

Skriv en kommentar

      • Jeg tænkte på hvis min mand og jeg, laver mad efter dine lækre opskrifter, om han ikke skal have mere fedt eller flere æg? Men kan være jeg kan læse mig frem til det via dine bøger?

        Mvh 😊

        Svar
  1. Er det virkelig kun kvinder som kan tabe sig med Keto, eller er de blot de eneste som tør frem omkring det? :-)

    Svar
  2. Hej Jane
    Jeg er en mand og døv somalisk-danske
    Jeg har aldrig være en fedtforbrænding, men Jeg har allerede næste uge start sund med uden pasta, ris og brød eks (hvidsløgsflutes, flutes og miniflutes er ikke sund det er meget høj kulhydrater over 40-60 g) og blevet sammen min pædagog Jacob hjælp mig, han sige jeg kan får tabe vægttab på fedtforbrænding på fire uger? Jeg har set aldrig før kroppen på tabe fedtforbrænding. Også om selv sødestoffer er ikke godt sodavand de nemmere insulin er mere spise sulten.

    Svar
    • Hej Jonathan
      Det lyder som om du er kommet godt i gang allerede :)

      Du kan sagtens både tabe dig og få en fedtforbrændende krop på fire uger men generelt er det sådan, at varigt vægttab kun kommer af varige forandringer. Så lige så vigtigt er det at overveje hvilke nye vaner, du føler, du vil kunne leve med forevigt.

      God vind med projektet.

      Svar
    • ‘Fedtforbrændingsbogen’ er den første. Keto på 4 uger er 2’eren – en slags nem og praktisk orienteret begynderbog, hvor den sorte bog byder på mere grundig indføring i ketose og kroppen overgang fra kulhydratforbrænding til fedtforbrænding.

      Svar
  3. Hej Jane.

    Jeg er en mand på 45 der overvejer keto til at smide 5-6 kilo, men er i tvivl om det er den rigtig vej at gå. Synes de fleste af dine eksempler er med personer der har haft væsentligt større behov.?

    Hvis jeg benytter keto, hvordan så når de 5-6 kilo er nået (som jeg læser mig til, går det jo nok rimelig hurtigt), er der i din bog vejledning til fastholdelse af vægten?

    På forhånd tak,

    Vh. Kristian

    Svar
    • Hej Kristian

      Godt spørgsmål. Jeg synes ikke det afgørende nødvendigvis er dit ønskede vægttab men mere hvordan du har lyst til at spise fremover. Har du lyst til Low Carb/keto og kan du se det som en langtidsholdbar løsning for dig? Så er det det rette for dig uanset vægt.

      Keto-bogen her foreslår en indledende periode på Keto (dvs. med helt lavt kulhydratindtag) for at sikre kroppens skifte til fedtforbrænding og herefter kan man øge kulhydratindtaget en smule og stadig høste de gode gevinster. Jeg er også normalvægtig og spiser ikke for vægttab og min grundkost er en lidt friere Low Carb-kost med et par strategiske perioder Keto ind imellem.

      Ved du derimod at du ønsker en livsstil med flere kulhydrater end Low Carb/Keto kan tilbyde, synes jeg, du skal overveje denne e-bog, som giver et mere fleksibelt syn på vægttab og efterfølgende vægtvedligeholdelse.

      Og du kan også læse dette indlæg: Hvordan taber man de sidste kilo? som også giver et lidt andet perspektiv på vægttab, når man kun har få kilo at tabe.

      Rigtig god fornøjelse.

      Svar
  4. Jeg har lige købt 2 af dine bøger og starter Keto op sammen med min mand. Han skal tabe 15-20 kilo, men jeg skal bare have “flyttet lidt rundt” på et par kilo. Jeg mener at have læst et sted i bloggen, eller en af bøgerne, at man ca skal have 1 g protein pr kilo kropsvægt pr dag, så jeg er meget i tvivl, om jeg skal reducere mine portioner? Jeg vejer 54 kilo og er 160 cm. Og midt i overgangsalderen…..

    Svar
    • Hej Pia

      Ja, anbefalingen hedder MINDST 1 g protein pr. kilo kropsvægt, gerne mere. Jeg synes, du skal spise så meget protein du kan/vil. I overgangsalderen har du brug for al den støtte du kan få. Tænk ‘kød/protein og grøntsager’ som det primære, du skal spise, og lad fedt være noget, du bruger for ekstra smag og mæthed.

      Svar
      • Tusind tak – det vil jeg gøre.
        Jeg satser på Keto kan afhjælpe en del af de skavanker, kroppen byder én, i disse år.

        Svar