Hold vægten efter vægttabet


Hold vægten efter vægttabet er en e-bog, der hjælper dig med at undgå at tabe på efter vægttab. Mange tror, at projektet slutter i det øjeblik, hvor vægtpilen peger på rette tal og glemmer at forholde sig til den vigtige fase 2: Nemlig vægtvedligeholdsfasen.

Vægtvedligeholdsfasen varer resten af dit liv.

95% tager de tabte kilo på igen

En kedelig sandhed er, at langt de fleste tager de tabte kilo på igen. Det skyldes en række forskellige faktorer som bl.a. de fysiologiske forsvarsmekanismer, kroppen aktiverer for at hente de tabte kilo tilbage. Vægtvedligehold er på mange måder en kamp mod ens egen biologi.

Men det skyldes også, at de gamle vaner sniger sig tilbage en efter en. Med de rette redskaber kan du arbejde for at minimere risikoen for, at du ryger i denne kategori.

Hold vægten resten af livet

Her lærer du:

  • Hvordan du tilpasser dit kalorieindtag til vægtvedligeholdsfasen
  • Hvordan du spiser Keto for vægtvedligehold
  • Hvordan du skifter fra Keto til Low Carb (hvis du vil)
  • Hvad du gør, hvis du iagttager, at vægten sniger sig opad igen
  • Hvordan du kommer tilbage på sporet, hvis/når det hele pludselig sejler for dig
  • Hvordan du kan arbejde med at øge dine vægtvedligeholdskalorier, hvis du har en fornemmelse af, at de er alt for lave
  • Mentale strategier til fasen efter vægttabet
Hold vægten efter vægttab

Kom med til webinar

Tilmeld dig 30 minutters gratis webinar d. 10. januar med Tine og mig og bliv klogere på din fordøjelse (og hvorfor den nogle gange brokker sig)

Tilmeld dig allerede nu, så du ikke går glip af det

Lyt til nyeste afsnit podcast gratis

Som PLUS-medlem kan du lytte til min nye podcast, Madbanditten uden filter – Lyt til sidste episode gratis i prøveperioden.

Emner denne gang: Antiinflammatorisk kost, hvad er den sundeste kost, proteindistribution, fest og alkohol på Keto og er Keto stadig sund, hvis man ikke laver alting fra bunden?

Lyt til sidste nye afsnit her >>

Udover podcast får du adgang til energiberegninger på alle opskrifter, du får din egen favoritside, hvor du kan gemme dine yndlingsopskrifter, du kan lave dine egne madplaner og få en indkøbliste til eller du kan bruge de madplaner, jeg laver til dig hver måned.

Alt dette for mindre end 1 krone om dagen og du kan starte med at prøve det gratis i 7 dage her:

Prøv MadbandittenPLUS i 7 dage

Skal jeg hjælpe dig med vægttab?

Keto er super effektivt til vægttab, når det gøres rigtigt. Stop med at spilde tiden og kom ordentligt fra start.

Se hvordan her >>

Mød Madbanditten

Jane Faerber

Jeg hedder Jane, og det er mig, der skriver her på Madbanditten. Min mission er at gøre dit Low Carb/Keto-liv så nemt som muligt og hjælpe dig til at nå dine mål – både vægt- og livsstilsmæssigt.

Se mere

4 kommentarer til “Hold vægten efter vægttabet”

Skriv en kommentar

  1. Hei Jane.
    Jeg har været på Lchf siden 1. Januar, har tabt 14 kg og 2 tøjstørrelser, nu er mit problem ikke så meget at holde det, men når jeg har fridag eller ferie, så har jeg meget fokus på mad og sult. Det er ikke slemt når jeg laver noget, men vil jeg bare have en stille dag med afslapning så er jeg sulten hele tiden. Jeg har brugt at have en kande the som jeg så kan drikke en kop af når sulten kommer uden for måltiderne, men er det godt eller har du andre tricks. Jeg spiser samme portioner som når jeg er på arbejde, men mæthedsfølelsen er ikke den samme.
    Tina

    Svar
      • Ja, det er tanker om hvad har vi i skabene. Jeg kunne godt beskæftige mig, men så vil jeg aldrig kunne tage en dag på sofaen hvor jeg bare slappede af. Er der nogle tricks eller noget jeg mangler fedt, salt, protein osv?

        Svar
        • Når det fungerer til daglig, hvor du er beskæftiget er det svært at pege på om du skulle mangle noget. Men prøv at ridse din kost op, så kan vi kigge på det.

          Men jeg synes ikke, det er spor usædvanligt at tiden mellem måltiderne kan føles lang, når man ikke laver noget. Det kan jeg sagtens opleve også. Men jeg plejer bare at holde mig beskæftiget så…

          Svar