5 hverdagsmåltider fra madbloggeren – del II


Da jeg sidst bragte et indlæg om hverdagsmåltider, var der flere af jer, der skrev, at I syntes, det var virkelig inspirerende at se helt almindelig måltider, som  de ser ud i et helt almindeligt liv. Det er jo herligt, for alt andet lige er der jo flere hverdagsmåltider, end der er fancy madbloggermåltider i mit liv, så her kommer en runde mere. Denne gang uden dåsemakrel, men det lover jeg at råde bod på til næste gang.

Man har jo tit nogle gengangere, som sidder på rygraden, og som man bliver ved med at vende tilbage til, enten fordi man godt kan lide dem eller af mangel på opfindsomhed. Hjemme hos os er det fx grøntsagsspaghetti og råkost med hvidkål eller spidskål og gulerod og så et eller andet på toppen. Hakkebøf spiser vi også virkelig ofte. Det er ikke for min skyld, men ungerne elsker det. Kødsovs er også en ugentlig tilbagevendende begivenhed.

Hvilke retter vender du tilbage til igen og igen og igen?

Okay, here goes:

5 HVERDAGSMÅLTIDER PÅ MIN TALLERKEN:

LCHF hverdagsmåltider --> Madbanditten.dk

“Spaghetti” lavet af squash og gulerod med julienneskærer med kødsovs, persillepesto og avokado.

LCHF hverdagsmad --> Madbanditten.dk

Ægge-tortilla med råkost, rejer og mayonnaise

LCHF hverdagsmad --> Madbanditten.dk

Hakkebøf med bønnefritter, hjemmelavet ketchup, chili-mayo, remoulade og råkost med bagte rabarber

LCHF hverdagsmad --> Madbanditten.dk

Endnu en omgang squashghetti med basilikumspesto, stegt kylling og finthakket broccoli med persille, mynte og citron.

LCHF hverdagsmad --> Madbanditten.dk

Svinekødshakkebøffer med lidt halvkedeligt grønt, avokado og solskinsdip

Mangler du inspiration til morgenmad og frokost?

… og har du en airfryer? Så er min nye e-bog lige noget for dig. Her får du 30 nye Keto-opskrifter på morgenmad og frokost, du kan lave i din airfryer. Nemt, hurtigt, lækkert og sundt.

Du sparer 20% lige her >>

Lad mig gøre dit sunde liv ENDNU nemmere!

Med MadbandittenPLUS får du:

  • energiberegninger på alle mine 1.900 opskrifter
  • din egen favoritside, hvor du kan gemme dine yndlingsopskrifter
  • adgang til værktøj, hvor du kan lave egne madplaner og få indkøbsliste
  • færdige madplaner, jeg laver
  • velkomst e-bog Den Store Keto-guide (værdi 149,-)
  • adgang til at læse eksklusive sundhedsartikler og guides
  • adgang til at lytte til min podcast

OG jeg fjerner alle reklamer fra siden🥳

Det koster 1 krone om dagen – men du kan prøve det GRATIS i 7 dage først.

>> MadbandittenPLUS <<

Kom med ombord og lad mig hjælpe dig. Det har aldrig været nemmere at spise sundt.

Mød Madbanditten

Jane Faerber

Jeg hedder Jane, og det er mig, der skriver her på Madbanditten. Min mission er at gøre dit Low Carb/Keto-liv så nemt som muligt og hjælpe dig til at nå dine mål – både vægt- og livsstilsmæssigt.

Se mere

5 kommentarer til “5 hverdagsmåltider fra madbloggeren – del II”

Skriv en kommentar

  1. En vinder herhjemme er “kylling i fad” – Vi blander kylling, broccoli, pesto, frisk mozerella og hvad køleskabet ellers byder på i et fad. Øverst får det et lag revet ost og gerne nogle nødder, og så er det ellers i ovnen cirka 35 minutter.
    Det virker altid. Specielt når jeg føler mig inspirationsløs.

    Hakket kød i enhver form spiser vi til gengæld aldrig. Jeg tror det er texturen jeg ikke kan lide og resten af husholdningen har det fint uden :)

    Svar
  2. Mums – må jeg være barn hjemme ved dig, Jane?!
    Blandt uge klassikere her ved os er også “ghetti” med kødsauce + hakkedreng med spejlæg, kapers, sennep og div. grønt.

    Svar
    • Årh ja, jeg glemmer altid kapers og sennep og den slags til hakkebøffen. Det gør den jo til et fyrsteligt måltid!!

      Svar