KETO Printable og KETO-serie i 5 afsnit

“Kan du ikke samle alt det vigtigste om KETO på bare én side?”

Sådan spurgte en af mine læsere mig forleden. Og det synes jeg da var en super udfordring.

Så forleden, da jeg i virkeligheden burde støvsuge, hvilket jeg hader, satte jeg mig i stedet ned og arbejdede på at lave sådan en printvenlig side med alt det vigtigste om KETO.

Bedste overspringshandling!

Jeg forestillede mig, at den kunne være en rar reminder at have hængende på køleskabet eller andet sted, hvor man lige bliver mindet om, hvorfor det egentlig er, man vælger, som man gør.

KETO Printable + KETO-serie i 5 afsnit

Samtidig er det også altid så svært for mig at fatte mig i korthed, så derfor endte jeg også med at lave en KETO-serie i fem afsnit.

Og jeg vil gerne tilbyde dig at modtage begge dele direkte i din indbakke.

Hvis du skriver dig op herunder, får du din egen ALT om KETO Printable med det samme og de følgende fem dage, får du en mail fra mig med fem forskellige KETO-temaer, der forhåbentlig gør dig klogere og/eller motiveret til at give det KETO skud.

Klik her for at få den tilsendt på mail:

Ja tak – send mig begge dele!

Skulle du ønske ikke længere at høre fra mig på mail, kan du altid afmelde dig igen og på den måde kan vi gå lykkeligt hver til sit.

Er du allerede tilmeldt mit nyhedsbrev, skriver du dig bare op med den samme e-mail for at modtage disse ting,

God fornøjelse!

Få hjælp og inspiration til sund livsstil

“Smukke billeder – tænderne løber voldsomt i vand og man får lyst til at afprøve dem alle”

Perfekt til Keto, Low Carb, LCHF og til dig der gerne vil spise sundt og lækkert!

Køb nu til 240,- (vejl. udsalgspris: 300,-): De bedste fra Madbanditten

16 kommentarer til “KETO Printable og KETO-serie i 5 afsnit”

Skriv en kommentar

  1. Hej Jane
    Jeg skal til at være nybegynder i KETO verdenen, bogen er bestilt, jeg har meldt mig på KETOmadplanen og har ofte lavet dine retter der hjemme da de bare er mums og vigtigst, mine to drenge synes det er mums og manden også.
    Men mit problem er lidt det der morgenmad, det er primært på æg og jeg kan simpelthen ikke spise æg, de er ikke enige med min mave.
    Så hvad gør jeg, hvor kigger jeg hen, ja har du nogle forslag?

    Svar
    • Jeg har ikke spist æg til morgenmad i årevis (min mave har det ligesom din, lyder det til), så jeg spiser aftensmadsrester eller diverse kød/fjerkræ/fisk med ost, avokado etc. Det fungerer super. Morgenmaden kører jo tit ret meget på rutinen. Gengangere hos mig er varmrøget laks med avokado eller kød med ost og avokado (à la den med roastbeef i Keto-bogen).

      Det handler i virkeligheden bare om at ryste den forestilling man har om hvad ‘der er morgenmad’ af sig og bare spise helt almindelig mad som til de øvrige måltider. For nogen kræver det lige lidt tilvænning men det er hurtigt overstået :)

      Svar
  2. Tak for svaret ? jeg må læse indlæggene igen kan jeg se. Og bogen er på ønskelisten til fødselsdagen til sommer, så til den tid bliver jeg forhåbentlig endnu klogere.
    Jeg havde forstået det som at fløde var en god kilde til fedt, men det forklarer lidt hvorfor vægten står lidt stille. Jeg drikker pænt meget kaffe nemlig :p

    Svar
    • Jamen det er en fin kilde til fedt. Men kalorierne tæller bare stadig og flydende kalorier er sjældent det mest optimale, hvis målet er at opnå mest mæthed på færrest kalorier (ift. ønske om vægttab fx). :)

      Svar
  3. Kære Jane
    Tak for din blog og især tak for alle de mange lækre opskrifter. Jeg er langsomt begyndt at trappe op til at spise efter lchf ved hvert måltid, da jeg dels gerne vil tabe mig, dels fordi det smager så godt!
    Da jeg stadig er ret ny i det her, bliver jeg ofte i tvivl om, hvad der er smart at spise og hvad man bør undgå. F. Eks har jeg skiftet sukker i kaffen ud med fløde, det havde jeg en ide om, var en god ting. Men her skriver du, at man skal passe på med de flydende kalorier bl.a. Fløde. Bør jeg helst droppe fløden og drikke kaffen sort Evt bare her i starten eller må jeg gerne fortsætte med det?
    Mvh Gry

    Svar
    • Hej Gry
      Det er sådan et svært spørgsmål for mig at svare på, for det er altid helheden, der afgør dit resultat.
      Som hovedregel ser jeg bedst resultat ved at spise grøntsager, kød og fedt. I hvilken grad du med succes kan drikke kaffe med fløde handler om hvad du i øvrigt spiser. Her ser jeg mange som falder i fælden med at drikke kaffe med fløde, for som du selv er inde på er det lidt sødligt, det er rart, hyggeligt etc. Men drikker du for 400 kcal kaffe med fløde oven i din øvrige kost, får du svært ved at gå ned i vægt.

      Og jeg synes, du skal prioritere grøntsager, kød og fedt.

      Jeg har skrevet en hel masse forklarende rundt om dette emne i disse indlæg, som du måske kan have glæde af at læse:
      Er det KETO?
      Hvor meget fedt skal jeg spise på KETO?
      Hvordan spiser jeg KETO uden at tælle kalorier/kulhydrater?

      Og hvis du ikke allerede har KETO-bogen, synes jeg, du skal anskaffe dig den. Den er din vigtigste ressource i det her og du vil være mindre i tvivl om cirka alt, efter at have læst den.

      God læselyst :)

      Svar
  4. Nu hvor du elsker Paris, kan du så ikke en dag lave det hele på fransk, så jeg kan overbevise min mand ??????

    Svar
  5. Ja tak ! Og TAK for en fantastisk bog ! Jeg har smidt 10 kg og min mand 20 siden 7/2-19 ?? Jeg tror du har solgt mindst 10 bøger alene på den det ?

    Svar
    • Fedt. Du skal dog selv lige klikke på linket og skrive dig op og så får du den på email et minut senere.

      Svar
  6. Kære Jane
    Først og fremmest tusind tak for din KETO bog – hele familien (og gæster) elsker alle opskrifter!
    Jeg har læst den fra ende til anden, så tilgiv mit spørgsmål ?
    Men jeg trives rigtig godt uden kulhydrater, så kan jeg bare fortsætte med opskrifterne, eller skal jeg dagligt begynde at tilføje, når jeg er færdig med at tabe mig = må jeg bare altid leve KETO style?
    På forhånd tak!
    Bh Tina

    Svar
    • Hej Tina
      Det er et godt spørgsmål, og der er ikke nødvendigvis et fast svar.
      Hvis du vil fortsætte med KETO efter målvægten er nået, kan du sagtens det. Du skal da øge fedtindtaget for at undgå at være i kalorieunderskud og gå ned i vægt.
      Nogle oplever det som vanskeligt, da de automatisk spiser ‘for lidt’ til at holde vægten, pga. den nedsatte appetit.

      Det kan løses ved enten:
      1) spise keto i hverdagene men ‘skeje lidt ud’ i weekenden med fx mørk chokolade, kager/desserter eller hvad livet nu byder på
      eller
      2) generelt øge kulhydratindtaget ved at lægge fx frugt, rodfrugter, flere nødder/kerner etc til kosten. Det gør det ofte lidt lettere at holde vægten.

      Håber det giver mening ;)

      Svar